Friday, January 13, 2012

Roh dan Jasad..... -_-"

Jasad : Roh, ko ni kan bila nak cari pengganti?.....
Roh : Pengganti??.... entah lah Jasad.....  Aku tak boleh nak terima yang lain lagi lah.....
Jasad : Eh, sudah-sudahlah..... Dah 5 tahun lebih dah...... Lupakan lah dia, cari yang lain......
Roh : Dah 5 tahun ke???... aku rasa macam baru semalam.....
Jasad : Dah lah tu..... kau jangan lah siksa aku lagi..... Aku dah tak tahan lah.....
Roh : Maaf kan aku Jasad........ Aku tahu aku dah banyak menyakitkan kau...... Tapi, beri kan aku masa...
Jasad : Agak-agaknya berapa banyak masa lagi nak kau nak?.....
Roh : Em.... setahun dua lagi??.....
Jasad : Lamanya, aku rasa dia pun tak lupakan kau lah..... Kau je yang tertunggu-tunggu.....
Roh : Entah lah Jasad...... Tapi, aku masih ingatkan dia...... nak buat macam mana?.....
Jasad : Cari lah pengganti lain, mungkin kau akan lupakan dia nanti......
Roh : Em???............. Betul ke?...

Roh dan Jasad.....

No comments:

Post a Comment